תיאור התפקיד:
- קשר שוטף והתנהלות מול ספקים: פתיחת ואישור ספקים חדשים, ריכוז ובקרה על בקשות ותשלומים, הפקת פקודות תשלום ודוחות ומתן מענה מקצועי לספקים ולפונקציות אחרות רלוונטיות.
- בקרת שכר: בקרה והתאמת מרכיבי השכר בהתאם לתנאי ההסכמים, זיהוי וטיפול בחריגות מול הגורמים הרלוונטיים ועדכון ורישום נתוני השכר בספרי החברה.
- התאמות ודיווחים: ביצוע התאמות בנקאיות חודשיות, בקרה והכנת דוחות קופה קטנה, ריכוז תשלומים, והפקת דוחות סל שירותים רבעוניים וחודשיים, כולל דוחות רווח והפסד ודוחות לרשם החברות.
- הכנת אסמכתאות לפרויקטים ייחודיים והוצאת אישורים נדרשים למשרדי ממשלה.
דרישות התפקיד:
- תעודת הנהלת חשבונות – חובה.
- ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בתחום ניהול חשבונות.
- שליטה מלאה בתוכנות פיננסיות רלוונטיות.
- ניסיון בעבודה עם מערכת חילן ו/או פריוריטי – יתרון.
- ניסיון בהפקת דוחות – יתרון.
- היכרות עם תהליכי רישום חשבונאי, התאמות בנק, ודיווחים כספיים.
- כישורי עבודה עצמאית, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות ובממשקים מרובים.
- ידע ביישומי מחשב, שליטה בתוכנת excel ועבודה בסביבה ממוחשבת.
- ניידות חובה.
- משרה % 100.
כפיפות לסמנכ"לית כספים